Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Pre firmy a riaditeľov, ktorí sa zaoberajú otázkami ako:
Čo dostanem a aký to má pre mňa význam?
Štandardizácia IT vybavenia uľahčuje a zlacňuje jeho správu a údržbu. IT systémy a služby sú nakupované výhodne a s množstevnou zľavou. Dodávateľom, ktorí porušia SLA, sú ukladané sankcie. Systémový prístup zabezpečuje kompatibilitu vybavenia, dodržiavanie bezpečnostných štandardov, a eliminuje riziko nepotrebných IT riešení a služieb.
Proaktívne monitorovanie siete, serverov, dátových úložísk a aplikácií identifikuje problémy skôr, než spôsobia vážny výpadok. IT podpora predchádza problémom alebo ich zachytí skôr, než si ich všimnú používatelia. Rýchlo zabezpečuje obnovu IT služieb a systémov. Výsledkom je menej výpadkov a vyššia spokojnosť zamestnancov, čo podporuje ich produktivitu.
Oddelenia využívajú systémy, ktoré umožňujú zdieľanie dát bez manuálneho prepisovania. Niektoré systémy sú integrované, čo podporuje kolaboráciu a zjednodušuje procesy. Manažéri majú prístup k dátam v jednotnom reportovacom nástroji. Dáta už nie sú uzavreté v izolovaných systémoch, čo znemožňuje ucelený pohľad a strategické riadenie.
IT systémy sú dostupné na konzistentnej úrovni, bez prekvapení a dlhých výpadkov. IT podpora je zabezpečená prostredníctvom interných alebo externých SLA dohôd. Je zabezpečená spoľahlivá a predvídateľná podpora v kritických momentoch. To odstraňuje frustráciu vedenia spoločnosti, ktoré už nemusí "hasiť požiare" a riešiť následky negatívnych dopadov na obchodné procesy a prevádzku firmy.
Firma má istotu vo svojich schopnostiach zotaviť sa zo závažných a rozsiahlych IT výpadkov. CEO sa môže spoľahnúť na solídny plán obnovy funkčnosti systémov a je presvedčený o pripravenosti spoločnosti na neočakávané výpadky a katastrofické situácie.
CEO cíti, že firma úspešne využíva nové technológie na podporu inovácie a efektívnosti. Existuje dôvera, že lepším využitím IT firma získava konkurenčnú výhodu.
CEO dokáže jednoznačne posúdiť kvalitu IT služieb a hodnotu investícií do oblasti IT. Sú nastavené jednoduché a zrozumiteľné ukazovatele výkonu IT, ktoré ukážu opodstatnenosť výdavkov na IT alebo odhalia priestor na zlepšenia.
Ako leader firmy budete mať konečne pokoj – IT bude fungovať spoľahlivo a bezpečne, bez skrytých rizík. Budete mať istotu, že vaše IT je pod kontrolou a podporuje váš biznis, namiesto toho, aby vás brzdilo alebo prekvapovalo.
Míľniky a etapy vedúce k funkčnému riešeniu
Je dôležité pochopiť kritickosť IT zdrojov pre hladké fungovanie podnikania a nastaviť vhodný spôsob ich riadenia.
Zatiaľ čo niektoré časti IT infraštruktúry je výhodné outsourcovať u externých dodávateľov, niektoré zodpovednosti chcete mať pod vlastnou strechou a pod plnou kontrolou. Pomôžeme Vám nájsť a získať vhodných špecialistov a predídeme zamestnávaniu "treťotriednych" IT-čkárov.
Nastavíme a dohodneme zmluvné podmienky IT dodávok tak, aby ste vždy vedeli, akú úroveň a kvalitu IT podpory máte očakávať a žiadať.
Navrhneme spôsoby pre ukladanie, zdieľanie a zálohovanie kriticky dôležitých dát, a aj spôsoby ich ochrany. Pripravíme Vás na obnovu dát v prípade ich straty alebo poškodenia, či hackerského útoku a vydierania. Skrátite tak čas potrebný na obnovenie prevádzky podniku po incidente v bezpečnosti dát.
Nájdeme príležitosti na optimalizovanie IT nákladov, prípadne vysvetlíme cestu nahradenia zastaralých systémov modernými súčasnými alternatívami. Pomôžeme Vám naštartovať projekt, spísať zadanie, alebo aj nájsť a vybrať vhodného realizátora projektu. Projekt Vám môžeme aj odriadiť v roli projektového manažéra a architekta komplexného IT riešenia.